Wisth Køreskole

Bliv En Sikker Bilist, det er sikkert og Wisth.

Hej Jeg hedder Flemming.

Mit navn er Flemming og jeg har været kørelærer de sidste 12år, hvoraf de sidste 6år har jeg været ansat på en lokal køreskole i Middelfart.

Jeg har oparbejdet et godt ry hos denne, men syntes at jeg er nået til det punkt hvor jeg vil have min egen køreskole.

Jeg har en masse spændende ting i skøbeskeen så undervisningen ikke bliver den traditionelle tørre undervisning.

Jeg ser frem til at modtage din tilmelding, så vi kan få et super hyggeligt køreforløb.

Mvh. Flemming Wisth

Wisth Køreskole tilbyder en god, solid og personlig undervisning, med forståelse for at alle er forskellige og at der derfor kan være behov for mere individualiserede undervisningsmetoder for at fremme indlæring og forståelse for teorien bag kørsel i bil, samt for den praktiske udførelse af korrekt betjening og føre af bilen i trafikken.

Hos Wisth Køreskole bliver du som elev altid mødt med et smil og en positiv tilgang til undervisningen, hvor elementer som sikkerhed, opmærksomhed, samt analytisk tilgang til at færdes sikkert i trafikken står i højsædet gennem hele forløbet.

Jeg forventer at få sikre og ansvarsfulde bilister ud af mine elever, gennem konstruktiv og dialogbaseret undervisning, her lærer du ikke kun at bestå en prøve.

For at sikre et godt og behageligt forløb med at lære at køre bil, er det vigtigt med god kemi og at du har tillid til din kørelærer. Det er yderst vigtigt for køreskolen at kunne garantere netop dette.

Wisth Køreskole holder til i pæne, lyse lokaler i centrum af Middelfart på Østergade 52A, lige ved siden af Asia og tæt på Banegården.

Hos Wisth Køreskole kommer du til at køre i en Seat Arona 1.6 TDI.

Bilen er nem at betjene, er overskuelig i betjeningsudstyret, og har rigtig gode orienteringsmuligheder.

Der er tale om en mellemstørrelse dieselbil, som blandt andet er valgt med den filosofi, at det er nemmere at lære at køre i en mellemstor bil med en kørelærer ved sin side, for så derefter at kunne betjene både store og små biler på egen hånd uden problemer.

Førersædet kan indstilles i såvel højde som afstand til rat og pedaler. Desuden kan rattet justeres op og ned, samt frem og tilbage, således at eleven kan opnå den optimale sideposition under kørslen. Dette gør derfor også bilen egnet til både høje og lave elever, samt alle midt i mellem.

Derudover har den en stor udstyrspakke som blandt andet indeholder bakkamera og automatisk parkering.